Polityka jakości

SAKOP Sp. z o.o. prowadzi politykę ciągłej poprawy jakości i zobowiązuje się do spełniania oczekiwań klienta oraz własnych.

  • Home
  • Polityka Jakości​

OFEROWANE PRZEZ NAS WYROBY I USŁUGI POMAGAJĄ W ZAPEWNIENIU
BEZPIECZEŃSTWA PRACY

Oznacza to dostawę zestawów do naprawy i łączenia kabli elektroenergetycznych, sterowniczych, telekomunikacyjnych i przewodów oponowych, aparatów i podzespołów elektrotechnicznych oraz świadczenie usług w zakresie remontów urządzeń i aparatów elektroenergetycznych, baterii akumulatorów, linii kablowych i trakcji elektrycznej przewodowej, których jakość zapewnia uzyskanie zadowolenia klienta oraz sprawne działanie wyrobu w ciągu całego założonego okresu użytkowania.

Kluczem do uzyskania wysokiej jakości naszych wyrobów, poprawy funkcjonowania
organizacji, umacniania konkurencyjności, są następujące cele jakości:

Naszym celem jest zadowolenie klienta z jakości produktu i świadczonych usług.

SAKOP Sp. z o.o. wdrożyła i utrzymuje system zarządzania jakością
zgodny z wymaganiami międzynarodowej normy ISO 9001:2015.

Ustanowiona polityka jakości stanowi jeden z najważniejszych elementów zarządzania,
w którym działania personelu zmierzają do dostarczenia klientom wyrobów spełniających

ich wymagania oraz wymagania obowiązujących przepisów prawa.

Polityka Jakości SAKOP

Polityka jakości SAKOP jest okresowo przeglądana pod względem jej ciągłej przydatności.
Prezes Zarządu SAKOP zapewnia, że polityka jakości jest zrozumiała i wdrożona oraz że są

zapewnione środki na jej realizację.